Handelbetingelser

1 Tilbud og ordrebekræftelse.

Klinke-huset Aps påtager sig intet ansvar for eventuel mundtlig eller skriftlig vejledning, herunder beregning eller måltagning.

Såfremt der ikke er en gyldighedsperiode på anført tilbud, er gyldighedsperioden gældende i 14 dage fra tilbudsdato, med mindre andet er aftalt skriftligt.

Kun tilbud, som køber skriftligt har accepteret inden for gyldighedsperioden er bindende for Klinke-huset Aps, ved bestilling på Klinke-huset’s webshop vil ordren først være endelig ved modtagelse af skriftlig ordrebekræftelse.

2 Priser.

Alle priserne hos Klinke-huset Aps er inklusiv, dog uden fragtomkostninger.

I forbindelse med kampagner er det ikke muligt at opkræve refusion lige såvel kan der ikke opkræves yderligere i forbindelse med prisstigning.

Klinke-huset Aps må uden videre varsel foretage prisændringer.

3 Betaling.

Klinke-huset Aps modtager Dankort/Visa Dankort, Mastercard.

Betaling kan også ske ved bankoverførelse, yderligere betalingsbetingelser vil fremgå på ordrebekræftelsen.

Ved bestilling af klinker hos Klinke-huset aps, vil der opkræves 60% af den samlede ordresum, eftersom det er ordrebestillinger pr. kunde.

Det solgte forbliver Klinke-huset Aps ejendom, indtil hele købesummen er overholdt i henholdt til ordrebekræftelse/faktura

4 Annullering

Efter fremsendelse af ordrebekræftelse eller skriftlig accept af tilbud kan der ikke ske ændringer eller annullering af ordre

5 Levering.

Fragtomkostninger betales af kunden, med mindre andet er skriftligtaftalt, yderligere vil fremgå på ordrebekræftelsen.

Levering til kundens adresse skal kunne leveres med palleløfter og i den forbindelse have fast underlagt, såfremt dette ikke er muligt, vil varerne tages med retur for kundens regning, samt genlevering.

Konstateres der skader ved levering hos kunden, skal dette straks skriftligt meddeles på fragtbrevet med underskrift samt til Klinke-huset Aps inden 24 timer efter levering.

Levering af vare anses for sket ved kundens adresse, vælges det at varen må stilles uden kvittering har kunden selv ansvaret for varen.

Ved væsentlig forsinkelse er kunden berettiget til at hæve handlen, Klinke-huset Aps, kan ikke stå til ansvar for meromkostninger til tredjemand.

Kunden kan ikke hæve købet ved:

Forcemajeure

Arbejdskonflikter

Vejrlige forhold såvel hos Klinke-huset Aps som dens leverandør

Forsinkelse som skyldes Klinke-huset aps’s transportør, tredjemand eller leverandør.

6 Returvare.

Klinke-huset Aps modtager ikke vare retur, da det er ordreproduceret, var pr. kunde.

Såfremt der skriftligt aftales at tage vare retur, skal varerne være i original emballage og uåbnet stand

Kunden afholder alle omkostninger til returnering af vare, såfremt der alligevel laves en skriftlig aftale om retur vare, vil der ske et fradrag på minimum 25%.

7 Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Klinke-huset Aps. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

8 Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@klinke-huset.dk